سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/1/19
9:31 ع

 
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه بررسی روند اجرای پروژه فرودگاه بین‌المللی قم در سخنانی اظهار داشت: احداث فرودگاه در استان قم خواست و اراده همه مردم و مسئولان بوده و یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای رشد و توسعه استان بشمار می‌رود.


وی افزود: همه ارگان‌های دولتی باید با سرمایه‌گذاران و مجریان این پروژه عظیم ملی همکاری و تعامل نزدیک داشته باشند و وظایف و تکالیف محوله را با جدیت پیگیری نمایند تا هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این فرودگاه بین‌المللی باشیم.


استاندار قم خاطرنشان کرد: همه اقدامات در محدوده فرودگاه از سوی مجریان پروژه و دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس یک طرح مدون و با رویکرد بین‌المللی انجام پذیرفته و بر اساس برنامه زمان‌بندی روشن و مشخص به مرحله اجرا درآید.

وی بر تلاش مضاعف مجریان پروژه فرودگاه قم تأکید کرد و گفت: مستحدثات جنبی و خدماتی در محدوده فرودگاه بین‌المللی قم باید با نظارت کامل مسئولان امر احداث شده و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.


حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور گفت: مجریان و مشاوران پروژه باید میزان نیاز به انرژی را اعلام نموده تا مقدمات اجرای پروژه‌ها و تأمین منابع لازم برای این منطقه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم شود.


در ابتدای این جلسه نیز مدیر پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و برخی مسئولان اجرایی استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و پیشرفت فیزیکی پروژه ارائه کردند.

فرودگاه قم


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ