سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/2/14
10:48 ص

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور در جلسه کارگروه ویژه بررسی مشکلات طرح که در محل اجرای پروژه برگزار شد، گفت: قم به عنوان قطب معنوی، علمی و زیارتی کشور دارای جاذبه ها و مزیت های مناسبی برای سرمایه گذاری و رونق اقتصاد، اشتغال، صنعت و گردشگری مذهبی است و بی تردید احداث فرودگاه برای توسعه قم یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی افزود: خوشبختانه با ارایه ادله کارشناسی و پیگیری های مستمر اواخر سال گذشته موفق به اخذ مجوز ساخت فرودگاه بین المللی از کمیته هوا فضای کشور شدیم و در فاصله اندکی از اخذ مجوز، کلنگ احداث فرودگاه به زمین خورد و عملیات اجرایی آغاز شد.

استاندار قم در ادامه اظهار داشت: علیرغم اینکه زمان کمی از شروع عملیات احداث فرودگاه می گذرد، سرعت پیشرفت کارها، هماهنگی ها و اخذ مجوزهای لازم و طراحی مجموعه های مختلف، بسیار مطلوب است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور تصریح کرد: ساخت تأسیسات پشتیبانی و اداری، پل ها و جاده های دسترسی و ایجاد فضای سبز با سرعت خوبی در حال انجام است و پس از طراحی کامل ترمینال و باند فرودگاه، ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از نقطه نظرات و تجارب متخصصان و صاحب نظران خاطر نشان کرد: در ساخت و ساز بناهای فرودگاه بین المللی قم باید معماری اسلامی ایرانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور بر لزوم همکاری همه مسوولان استان، تسریع در رفع موانع و مشکلات طرح تاکید کرد و از تشکیل کارگروه ویژه ای برای پیگیری روند احداث پروژه مهم فرودگاه قم خبر داد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ