سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/12/13
7:46 ع

معاون برنامه ریزی استاندار قم:
احداث فرودگاه مدرن بین المللی در قم با امکانات جدید

فرودگاه قم

معاون برنامه ریزی استاندار قم خواستار استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن در احداث فرودگاه بین المللی قم شد.
شبکه خبری قم :سیدرضا دهناد با حضور در محل احداث فرودگاه بین المللی قم در منطقه طرلاب، با اشاره به نیاز استان به احداث فرودگاه بین المللی اظهار داشت: قم جایگاهی ملی و بین المللی دارد و متناسب با این ظرفیت عظیم نیاز به احداث هرچه سریع‌تر فرودگاه بین المللی در این شهر به شدت احساس می‌شود. وی با تأکید بر ضرورت استقاده از امکانات و تجهیزات مدرن در ساخت فرودگاه بین المللی قم خاطرنشان کرد: این فرودگاه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید خدمات خود را با استفاده از به روز‌ترین سیستم‌ها و تکنولوژی‌های فرودگاهی جهان ارائه کند.

دهناد با اشاره به میزان اشتغال زایی این مجموعه افزود: با توجه به ظرفیت‌های عظیم مجموعه گردشگری و فرودگاه بین المللی در اشتغال جامعه، باید زمینه‌های اشتغالزایی هرچه بیشتر جوانان ایجاد شود. وی با اشاره به مشکل تامین آب مورد نیاز احداث و تجهیز فرودگاه بین المللی قم، ابراز امیدواری کرد و گفت: این مشکل هرچه زود‌تر با مساعدت مدیران بخش‌های مختلف استان برطرف شود.

گفتنی است، مراحل ساخت فرودگاه بین المللی قم و مجموعه گردشگری طرلاب ?? بهمن ماه سال جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم آغاز شد. این مجموعه در حال حاضر در مرحله احداث و تکمیل راه‌های دسترسی، ساخت سایت اداری کارگاه، بررسی و جانمایی باند و ترمینال فرودگاه است.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ