سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/6/3
4:27 ع

1- سایت رسمی فرودگاه بین المللی قم راه اندازی شد

بالاخره مسولان محترم شرکت ارم کیش (سازنده فرودگاه قم و با ریاست آقای شفیعی) سایت رسمی فرودگاه قم را راه اندازی کردند و زحمت امثال ما شهروندان قمی را کم کردند تا از این به بعد اخبار فرودگاه قم را در این سایت پیگیری کنیم.

ضمن تبریک به سازندگان فرودگاه قم به مسولان سایت فرودگاه پیشنهاد می کنیم که اخبار ساخت فرودگاه را در اسرع وقت در اختیار مخاطبان قرار دهند. همچنین انتشار آخرین عکس ها از روند ساخت و ساز می تواند بسیار موثر باشد.

آدرس سایت فرودگاه قم :http://www.qom-airport.ir

2- متقاضیان استخدام در فرودگاه قم

ضمنا در مدت راه اندازی وبلاگ فرودگاه قم بسیاری از مخاطبان درباره برنامه های استخدامی فرودگاه قم سوال می کردند که طبیعتا چون این وبلاگ هیچ وابستگی به شرکت سازنده و مجری فرودگاه ندارد پاسخی برای آن عزیزان نداشتم لکن گویا در سایت رسمی فرودگاه قم بخشی جهت استخدام قرار دارد که متقاضیان درخواست های خود را از طریق فرم موجود در این بخش ارسال می کنند.

فرم استخدام در فرودگاه بین المللی قم


  

91/6/3
4:19 ع

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی پروژه فرودگاه بین‌المللی قم را یک پروژه تحول‌آفرین در قم دانست و افزود: تکمیل این پروژه مهم ضروری برای قم، گامی اساسی در جهت جذب توریسم مذهبی به استان قم خواهد بود.

وی فرودگاه بین‌المللی قم را کلید توسعه قم عنوان کرد و با اشاره به بخش‌های مختلف این مجموعه فرودگاهی تصریح کرد: قرارگیری این مجموعه فرودگاهی در کنار منطقه گردشگری طرلاب و همچنین در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ظرفیت‌های فراوان توسعه‌ای را برای قم فراهم می‌نماید.
پیریایی احداث فرودگاه بین‌المللی در قم را یکی از مهم ترین خدمات دولت در این استان ذکر کرد و گفت: با حمایت مجموعه مدیریتی استان مشکلات زیربنایی این منطقه خصوصا آب مورد نیاز مجموعه برطرف خواهد شد و تکمیل پروژه سرعت خواهد گرفت.
وی بیان داشت: با همت سرمایه‌گذار پروژه با تکمیل مجموعه فرودگاهی، تعاریفی که در افق 1404 برای قم تدوین شده، محقق می‌شود.

گفتنی است، پروژه فرودگاه بین‌المللی قم در سه فاز در 15 کیلومتری شهر قم با زیربنایی بالغ بر 200 هزار مترمربع با سه ترمینال بین‌المللی،‌ داخلی و زیارتی در حال اجرا است.

 

بازدید استاندار جدید قم از طرح فرودگاه بین المللی قم


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ