سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/11/11
2:25 ع

موسی پور استاندار قم
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پورشنبه شب در نخستین جلسه کمیته راهبردی احداث فرودگاه در قم افزود: این استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در عرصه‌های مختلف باید از یک فرودگاه بین‌المللی برخوردار باشد.

وی احداث فرودگاه را ازمهمترین زیرساختهای مورد نیاز قم دانست و گفت: ساخت فرودگاه در قم پس از اخذ مجوز لازم نیازمند همت و تلاش مضاعف همه مدیران و مسئولان اجرایی است.

استاندار قم با بیان اینکه همه مسئولان در انجام این کار بزرگ سهیمند، خاطرنشان کرد:این پروژه ازابعاد مختلف می‌تواند برای استان و کشور دارای آثار و برکات فراوان باشد که امیدواریم با فراهم آمدن مقدمات اجرای پروژه، عملیات اجرایی ساخت فرودگاه قم بزودی آغاز شود.

وی اولین و مهمترین نیاز احداث فرودگاه درقم را زمین مناسب عنوان کرد و افزود: پس از واگذاری زمین و مشخص شدن ابعاد فنی آن، طراحی مستحدثات شامل باند فرود، ترمینال و برج مراقبت پرواز انجام می‌شود.

موسی پور گفت: زمین مورد نیاز در منطقه طرلاب قم باید ظرف مدت حداکثر 10 روز شناسایی شود و در اختیار مجریان و مشاوران پروژه قرار بگیرد.

در این جلسه همچنین مدیران دستگاه‌های ذی ربط ضمن بررسی ابعاد مختلف احداث فرودگاه درقم، برای ایجاد زیرساخت لازم و هرگونه همکاری برای به ثمر رسیدن این پروژه عظیم ملی اعلام آمادگی کردند.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ