سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/11/11
2:22 ع

به گزارش تین نیوز نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز ساخت فرودگاه در قم خبر داد و آن را یک دستاورد مهم برای این استان خواند.

علی بنایی در باره اخذ مجوز ساخت فرودگاه در قم افزود: برای این منظور، پیگیری‌های گسترده‌ای انجام شده است و سرانجام مراجع ذی‌ربط مجوز ساخت فرودگاه در استان قم را صادر کردند.

وی تأکید کرد: به جرأت می‌توان گفت که اخذ مجوز احداث فرودگاه که فرآیند پیچیده‌ای دارد، یکی از مهمترین دستاوردهای استان قم در طول یک سال اخیر به شمار می‌رود.

نماینده مردم قم در مجلس در باره چگونگی ساخت این فرودگاه اظهار داشت: فرودگاه قم نخستین فرودگاه در کشور است که بخش خصوصی آن را خواهد ساخت.

بنایی افزود: فرودگاه شهر قم که یک شهر با کارکردهای بین‌المللی است، باید با نگاه بین‌المللی ساخته و در برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌ها هم باید به جنبه بین‌المللی بودن توجه شود.

وی ساخت فرودگاه را گام بزرگی در راه رونق این صنعت و توسعه و پیشرفت روزافزون استان قم خواند و یادآور شد: به دنبال تصویب و اعلام موافقت با اصل موضوع احداث فرودگاه در قم، مباحث فنی و کارشناسی در‌ باره تعیین محل سایت و مختصات دقیق فرودگاه بررسی شده است.

بنایی توضیح داد: با بررسی‌های کارشناسی انجام شده، محل "طرلاب" واقع در حد فاصل قم - سلفچگان به عنوان محل احداث فرودگاه قم در نظر گرفته شده و این محل از بین هفت محل پیشنهادی برای احداث این فرودگاه انتخاب شده است.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ